معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم

Responsive Image



دکتر سجاد سی سخت نژاد

معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم
مرتبه علمی : دانشیار
رشته تحصیلی : زیست شناسی ( سلولی ملکولی )

curricum vitae
 ایمیل: s.sisakhtnezhad@razi.ac.ir
شماره اطاق : ۱۴
تلفن: ۳۴۲۷۹۳۰۱(۸۳)۹۸+ داخلی ۲۰۳
فکس: ۳۴۲۷۴۵۵۵(۸۳)۹۸+
 آدرس : کرمانشاه- باغ ابریشم- دانشگاه رازی- دانشکده علوم- حوزه ریاست 

 

معرفی معاون پژوهشی و اجرایی

سجاد سی‌سخت نژاد  دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته زیست شناسی دریا  از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و مقطع کارشناسی ارشد در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی  از دانشگاه رازی است. ایشان دکتری خود در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی را در زمستان 1392 از دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرد. وی در شهریور ماه 1393 همکاری رسمی خود با دانشگاه رازی را آغاز نمود. او هم‌اینک دانشیار گروه زیست شناسی در دانشکده علوم است.
در طول این مدت، وی درس های مختلفی از قبیل زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک مولکولی، زیست شناسی سلول بنیادی  و زیست شناسی سرطان  را در دروه کارشناسی تدریس کرده است. همچنین، دروسی که ایشان معمولاً در دوره‌های تحصیلات تکمیلی تدریس می‌کند عبارتند از کشت سلول و بافت حیوانی، زیست شناسی و ژنتیک سلول های بنیادی ، زیست شناسی سلولی پیشرفته، زیست شناسی مولکولی پیشرفته، سازوکارهای سلولی و مولکولی سرطان فرآیندهای تنظیمی و ترارسانی  و زیست شناسی RNA. در حوزه پژوهش، موضوعات اصلی مورد علاقه وی عبارتند از زیست شناسی سلول های بنیادی و سلول های سرطانی و بررسی عوامل موثر بر رفتارها و عملکرهای آنها. مقالات مستقل و مشترک ایشان با دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت راهنمای ایشان در این حوزه‌ها در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

شرح وظایف معاون پژوهشی و اجرایی

1- پیگیری اجرای آئین نامه ­ها و مقررات پژوهشی و سایر وظایف معاونت پژوهش دانشگاه در دانشکده مانند: نظارت بر اجرای برنامه­ های پژوهشی گروه ها و کوشش جهت رفع مشکلات آنها، ترغیب و تشویق اساتید دانشکده جهت تألیف، ترجمه و نگارش کتب و مقالات علمی و تخصصی جهت جذب بودجه تحقیقاتی مصوب، ایجاد هماهنگی و ارتباط با صنایع و خدمات ذیربط جهت جذب پروژه ­های تحقیقاتی آنها و فراهم نمودن مقدمات عقد قراردادهای تحقیقاتی و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه (فراهم آوردن شرایط لازم جهت ارتباط بین گروه های آموزش با سازمان های مختلف استان)، نظارت بر حسن اجرای قراردادها و طرح های تحقیقاتی دانشکده، نظارت بر حسن اجرای سمینارها و گردهمائی های علمی دانشکده، نظارت بر حسن اداره کتابخانه دانشکده و تلاش برای ارتقای کمیت و کیفیت منابع علمی موجود، نظارت بر فعالیت ­های مرکز اینترنت و IT دانشکده، بررسی پرونده پژوهانه، نظارت به بروز رسانی پرتال اعضای هیات علمی، گروه و دانشکده  

۲- بررسی پرونده های ارتقا و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی

۳- پیگیری اجرای مقررات اداری و مالی و سایر دستورالعمل­ های امور اداری و مالی در دانشکده ار قبیل: بررسی و برآورد بودجه مورد نیاز دانشکده با همکاری مدیران ذیربط دانشکده بر اساس دستورالعمل­ های دفتر برنامه و بودجه دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای اعتبارات ابلاغی دانشکده و نحوه هزینه کردن آنها مطابق مقررات و نظارت بر نحوه وصول و هزینه کردن درآمدهای اختصاصی دانشکده مطابق مقررات، بررسی و برآورد کلیه منابع مورد نیاز دانشکده اعم از نیازهای استخدامی، تجهیزات، نظارت و ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیات علمی دانشکده، بررسی و رسیدگی به مسائل رفاهی و مشکلات کارکنان اداری و آموزشی و اعضای هیات علمی دانشکده و کوشش در جهت حل مشکلات آنان و ارتباط با ستاد رفاهی دانشگاه، نظارت بر تنظیم و ابلاغ بخشنامه ­ها و دستورالعمل های داخلی دانشکده

۴- تهیه و تنظیم گزارش امور پژوهشی و پشتیبانی دانشکده و ارائه آن به رئیس دانشکده

۵- هماهنگی با حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه به منظور برنامه ­ریزی برای امور مربوطه از جمله: دفاتر مشاوره، تربیت بدنی، تغذیه، امور نقلیه و اجرای فعالیت های فوق برنامه در دانشکده

۶- هدایت و نظارت بر انجام فعالیت­ های فرهنگی دانشجویان دانشکده با همکاری معاونت امور فرهنگی دانشگاه

            ۷-  سایر وظایف محوله از طرف رئیس دانشکده