17606
برگزاری مراسم تکریم از دکتر کیوان امینی و معارفه دکتر نامدار یوسف وند در دانشکده علوم

برگزاری مراسم تکریم از دکتر کیوان امینی و معارفه دکتر نامدار یوسف وند در دانشکده علوم

تکریم از دکتر کیوان امینی و معارفه دکتر نامدار یوسف وند

                                                                          بسمه تعای

 

متعاقب انتصاب آقای دکتر یوسف وند بعنوان رئیس جدید دانشکده علوم دانشگاه رازی ، مراسم تکریم از رئیس پیشین دانشکده علوم ، آقای دکتر کیوان امینی و معارفه رئیس جدید دانشکده در تاریخ ۱۳ دیماه ۱۴۰۰ با حضور هیات رئیسه دانشکده و مدیران گروه های آموزشی در اتاق جلسات دانشکده علوم برگزار شد.

در ابتدا دکتر یوسف وند ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر از زحمات مسئولین دانشکده و خاصاً دکتر امینی ، به مناسبت بزرگداشت این روز یعنی سالگرد شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت اشاره کرد و در خصوص نقش کم نظیر آن شهید در ایجاد امنیت ، تقویت محور مقاومت و ارتقاء جایگاه کشور اشاره کرد و بیان داشت : شهید سلیمانی و یارانش نه فقط کشور را به مرحله بازدارندگی در مقابل نظام سلطه رساندند بلکه اراده دشمن را در منطقه در هم شکستند و شهادت او آغازی بود بر پایان حضور دشمنان در منطقه.

آقای دکتر یوسف وند ضمن تشریح نقش الگویی شهید سلیمانی در میدان جهاد و خدمت به کشور و انسانیت به ویژگی های بارز شهید سلیمانی مانند اخلاص، ابتکار،شجاعت و ولایت مداری اشاره کرد وبیان داشت که این الگو نه فقط برای همه ما در همه مسئولیت ها بعنوان یک معیار برای درستکاری است بلکه در تاریخ و برای نسلهای آینده  نیزنقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

بعد از آن، به موضوع جلسه که تقدیر و تشکر از زحمات دکتر امینی بود به صورت مشروح پرداخته شد  و از ویژگی های مدیریتی دکتر امینی، به "عنصر نظم در مدیریت" ایشان اشاره شد که خود می تواند مجموعه ای از امورات نیک را شامل شود. رئیس جدید دانشکده علوم بر همگرایی ، همافزایی و تلاش مستمر برای نقش آفرینی اعضای هیات علمی دانشکده در برهه زمانی کنونی و نگاه حل المسائلی و تربیتی در راستای شکل گیری دانشگاه نسل سوم و چهارم تاکید کردند و حصول یک دانشکده نقش آفرین و الگو که در تراز توان، همت  و ارزندگی اساتید تواناست را ممکن دانستند. تشکر و قدردانی مجدد و ویژه از همه اعضای هیات علمی، یاوران علمی (کارمندان)، مسئولین گروه های آموزشی و مسئولین دانشکده بالاخص قدردانی از زحمات دکتر امینی و بدرقه ایشان با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان بخش  سخنان ایشان بود.

سپس دکتر کیوان امینی ضمن تشکر از همه همکاران و مجموعه اداری و اعضای هیات علمی بر ایجاد جو همدلی و همگرایی تاکید کردند و تلاش در این راستا را از رموز موفقیت یک سازمان و مدیر برشمردند.

رئیس پیشین دانشکده علوم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار اسطوره ای ، شهید سلیمانی بیان داشتند که لازم است این شهید بزرگوار برای تمام مدیران در حوزه های مختلف الگو قرار گیرد. در آن صورت انجام احسن امورات کشور در حداعلی درخشش خواهد داشت و اوضاع در عرصه های مختلف تعریف قابل تحسینی پیدا خواهد کرد.

دکتر امینی بر ادامه همکاری و همافزایی با مدیریت جدید تاکید کردند و برای ایشان و مجموعه دانشکده بعنوان یک خانواده علمی آرزوی توفیق نمودند.

در پایان هر یک از همکاران حاضر در جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر امینی در طی تصدی مدیریت دانشکده ( در زمان پنج سال و نیم ) برای مدیریت جدید دانشکده آرزوی موفقیت نمودند.

ضمنا این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فقط با حضور هیات رئیسه دانشکده و مسئولین گروه های آموزشی و بعضی از معاونین گروه های آموزشی منعقد شد و جهت رعایت شرایط کرونایی و اهمیت حفظ سلامت همکاران از اعلام عام و دعوت عمومی پرهیز شد.


شناسه : 1965571

آخرین اخبار