معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم

   
 
                                              
                                                
 دکتر حبیب جعفری
                                                                                        
 
سمت : معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم
رشته تحصیلی : آمار 

مرتبه علمی : دانشیار

متخصص : طرح های بهینه

ایمیل: Jafari_habib@yahoo.com
تلفن: 34279301(83)98+ داخلی 206

فکس: 34274555(83)98+

شماره اطاق : 14

آدرس : کرمانشاه- باغ ابریشم- دانشگاه رازی- دانشکده علوم- حوزه ریاست 

 

معرفی معاون پژوهشی و اجرایی

بعد از طی دوره ابتدای، راهنمایی و اتمام دوره دبیرستان در سال 1372 و بعد از گذراندن یک سال از دوره ضرورت خدمت مقدس سربازی در سال 1373 بعد از موفقیت در آزمون کنکور سراسری در رشته آمار دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته  و در شهریور ماه 1377  در مقطع ارشد رشته امار ریاضی دانشگاه شیراز پذیرفته و در مرداد ماه 1379 از این دانشگاه فارغ التحصیل و بلافاصله در مهرماه 1379 به عنوان حق التدریس در گروه آمار دانشگاه رازی مشغول به کار شدند، در بهمن ماه همان سال به صورت پیمانی و با مرتبه مربی همکاری خود را با گروه امار رسما شروع و 3 سال بعد به صورت رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت استخدامی پیدا کرده و در سال 1385 جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری عازم کشور آلمان شدند. و در مرداد ماه 1389 از پایان نامه خود با موفقیت دفاع و در شهریور ماه همان سال با مرتبه استادیاری قعالیت علمی خود را در دانشگاه رازی مجدد آغاز نمود. و  در بهمن ماه 1395 به مرتبه دانشیاری ارتقاء مرتبه یافته اند.

شرح وظایف معاون پژوهشی و اجرایی

1-      پیگیری اجرای آئین نامه ­ها و مقررات پژوهشی و سایر وظایف معاونت پژوهش دانشگاه در دانشکده مانند: نظارت بر اجرای برنامه­ های پژوهشی گروه ها و کوشش جهت رفع مشکلات آنها، ترغیب و تشویق اساتید دانشکده جهت تألیف، ترجمه و نگارش کتب و مقالات علمی و تخصصی جهت جذب بودجه تحقیقاتی مصوب، ایجاد هماهنگی و ارتباط با صنایع و خدمات ذیربط جهت جذب پروژه ­های تحقیقاتی آنها و فراهم نمودن مقدمات عقد قراردادهای تحقیقاتی و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه (فراهم آوردن شرایط لازم جهت ارتباط بین گروه های آموزش با سازمان های مختلف استان)، نظارت بر حسن اجرای قراردادها و طرح های تحقیقاتی دانشکده، نظارت بر حسن اجرای سمینارها و گردهمائی های علمی دانشکده، نظارت بر حسن اداره کتابخانه دانشکده و تلاش برای ارتقای کمیت و کیفیت منابع علمی موجود، نظارت بر فعالیت ­های مرکز اینترنت و IT دانشکده، بررسی پرونده پژوهانه، نظارت به بروز رسانی پرتال اعضای هیات علمی، گروه و دانشکده  

2-      بررسی پرونده های ارتقا و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی

3-       پیگیری اجرای مقررات اداری و مالی و سایر دستورالعمل­ های امور اداری و مالی در دانشکده ار قبیل: بررسی و برآورد بودجه مورد نیاز دانشکده با همکاری مدیران ذیربط دانشکده بر اساس دستورالعمل­ های دفتر برنامه و بودجه دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای اعتبارات ابلاغی دانشکده و نحوه هزینه کردن آنها مطابق مقررات و نظارت بر نحوه وصول و هزینه کردن درآمدهای اختصاصی دانشکده مطابق مقررات، بررسی و برآورد کلیه منابع مورد نیاز دانشکده اعم از نیازهای استخدامی، تجهیزات، نظارت و ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیات علمی دانشکده، بررسی و رسیدگی به مسائل رفاهی و مشکلات کارکنان اداری و آموزشی و اعضای هیات علمی دانشکده و کوشش در جهت حل مشکلات آنان و ارتباط با ستاد رفاهی دانشگاه، نظارت بر تنظیم و ابلاغ بخشنامه ­ها و دستورالعمل های داخلی دانشکده

4-       تهیه و تنظیم گزارش امور پژوهشی و پشتیبانی دانشکده و ارائه آن به رئیس دانشکده

5-       هماهنگی با حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه به منظور برنامه ­ریزی برای امور مربوطه از جمله: دفاتر مشاوره، تربیت بدنی، تغذیه، امور نقلیه و اجرای فعالیت های فوق برنامه در دانشکده

6-      هدایت و نظارت بر انجام فعالیت­ های فرهنگی دانشجویان دانشکده با همکاری معاونت امور فرهنگی دانشگاه

            7-  سایر وظایف محوله از طرف رئیس دانشکده